[email protected]

Adana Lezzet Festivali & Mersin Turu

Adana

Adana Lezzet Festivali & Mersin Turuna hazır mısınız?

3290

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

00:30

Otobüs

Var

Adana Lezzet Festivali & Mersin Turu
1 Gece 2 Gün Cumartesi & Pazar

Kahvaltı (1) | Konaklama(1) | Acenta Refakatı | Seyahat Sağlık Sigortası Dahil

Gezilecek Yerler: •Tarsus • Yedi Uyurlar Mağarası •Adana Lezzet Festivali • Mersin
•Kız Kalesi • Cennet Cehennem Obruğu • Astım Mağarası

Aktiviteler: • Adana Lezzet Festivali • Kız Kalesi Tekne Turu • Adana'ya Özgü Yemek FırsatI

KONAKLAMA : Çetinel Hotel

Sabah saatlerinde Tarsus'a varıyoruz.
İlk olarak restoranımızda alacağımız kahvaltı (ekstra) sonrası Tarsus'ta gezimize ilk olarak Tarsus Şelalesi ile başlıyoruz.
Burada verilen serbest zaman ve çay molası ardından, Eshab-ı Keyf Mağarası'nı görüyoruz.
Eshab-ı Keyf diye adlandırılan ve kutsal kişiler olarak bilinen, Hıristiyanlarca 7, Müslümanlarca 8 evliya olarak kabul edilen yedi genç ve köpekleri Kıtmire ait olduğu söylenen ve burada yüzyıllarca uyuduklarına inanılan mağarayı ziyaret ediyoruz.
Mağaradaki gezimizin sonrasında Uluslararası Adana Lezzet Festivali yapılacak alana geçiyoruz.
Sonrasında misafirlerimize alanda serbest zaman tanıyoruz.
Serbest zamanda Gastronomi alanında Dünya'yı temsil eden şehrimizin güzel tadlarını tadabilir dilediğiniz gibi vakit geçirebilirsiniz.
Bu coşkuyu ve kentte herkesi sarıp sarmalayan, bir araya getiren, neşeli, sokak karnavalı görüntüleri fotoğraf karelerimize ve hafızalarımıza kaydedip akşam üzeri Adana Merkez’de bulunan otelimize geçiyoruz. Odalarımıza yerleşiyor ve dinleniyoruz.
Akşam dileyen misafirler Lezzet Festivali Alanında eğlencelere katılabilir.

Otelimizde aldığımız kahvaltının ardından TEKNEYLE Korykos şehrine denizden gelecek bir saldırıyı önlemek için yapıldığı ve içinde de bir sarayın olduğu bilinen KIZKALESİ’ne geçiyoruz.
Fotoğraf molamızın ardından Kızkalesi’nden tekneyle ayrılıyoruz.
Rotamızı Cennet ve Cehennem Obrukları’na çeviriyoruz.
Kireç taşından oluşan platoda yer alan yapılar, farklı efsanelere konu olan mağara olarak da adlandıran Cennet ve Cehennem Obruklarında ilk olarak Cennet Obruğu’nu geziyoruz.
Bu obruk içinin yemyeşil oluşu ve dibinde akarsuyun bulunuşu nedeniyle cennet olarak adlandırılıyor.
Cennet Çöküğü’ne 452 basamaklı taş bir merdivenle iniyoruz.
Obruğun içinde Aziz Paulus tarafından Meryem Ana ithafen yaptırılan bir kilise bulunmakta.
Daha sonra Cehennem Obruğu’nu görmek için mağaranın yukarısına yapılan terasa geçiyoruz.
Ardından Cennet ve Cehennem Mağarası’nın hemen yanında bulunan 15 metre derinliğindeki Astım Mağarası’na geçiyoruz.
Adından da anlaşılacağı üzere mağaranın içerisindeki hava astım hastalarına iyi geldiği söylenmekte.
Mağara aynı zamanda Dilek Mağarası olarak da bilinir.
Fotoğraflarımız çekip dileklerimizi diledikten sonra Ankara’ya dönmek üzere araçlarımıza geçiyoruz.
Akşam 23.30 saatlerinde Ankara’ya varış ve bir başka Tatilbo Turizm organizasyonunda görüşmek dileğiyle vedalaşma.

• Turizm Paketli Araçlar ile Ulaşım
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Araçta Kahvaltı Paketi
  • 1 Gece Otelde Konaklama
  • Otelde Açık Büfe Sabah Kahvaltısı (1)
  • Seyahat Sigortası
  • Programda Belirtilen Çevre Gezileri
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat Sağlık Sigortası
  • Tatilbo Turizm Refakat Hizmeti
  • Öğle Yemekleri
  • 1.Gün Kahvaltı
  • Müze, Ören Yeri ve Plaj Girişleri

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros